Először is nagyon boldog új évet minden kedves olvasómnak, kívánom, hogy váljon valóra minden álmotok, valósuljon meg minden célotok, amit 2019-re kitűztetek! 🙂

Szilveszterkor biztosan sokan fogadtatok meg az életmódotokkal kapcsolatos célokat. Lenne néhány gondolatom, amit ezekkel a fogadalmakkal kapcsolatban megosztanék veletek:

– Kérlek kerüljétek el a csodadiétákat. A rövid idő alatt, nagy súlyvesztést ígérő diéták, kapszulák, porok, italok, stb. által lehet, hogy fogyni fogsz, de! 
1. Szinte biztos, hogy nem csak a zsírból, hanem az izomtömegből is.
2. A gyors súlyvesztés gyakori következménye a jojó-effektus, azaz a leadott kilók visszaszöknek, sokszor többszörösen is.
– Mindenképp egy egészséges, hosszú távon tartható, szélsőségektől mentes, mértéktartó étrend legyen a cél!
– Az étrend mellett gondolj a mozgásra is: A WHO ajánlása szerint a felnőtteknek heti minimum! 150 perc közepes intenzitású, vagy 75 perc magas intenzitású mozgás javasolt. Ez hozzájárul az egészségedhez, és a csinos alakodhoz is. Napi mindössze 20 perc… az nem túl sok ugye?! 
– Tűzz ki magad elé elérhető célokat! – A februárra lefogyok 20 kg-ot nem ilyen! Az egészséges fogyás üteme heti max. 1 kg!

Ha bárhol elakadnátok, írjatok, kérdezzetek bátran!